Пошук навчальних матеріалів по назві і опису в нашій базі:

Уроку з математики, 6 клас




45.79 Kb.
НазваУроку з математики, 6 клас
Дата конвертації21.08.2013
Розмір45.79 Kb.
ТипУрок
Зміст
Тип уроку
I. організаційний етап


Розробка уроку

з математики, 6 клас

за темою:

«Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Тема уроку: «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Мета: удосконалити вміння учнів виконувати дії зі звичайними дробами, систематизувати й узагальнити знання з теми; розвивати логічне мислення, вміння правильно висловлювати думку, самостійно застосовувати набуті знання.

^ Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями, роздавальний матеріал.

Епіграф уроку: Вчитись можна тільки весело….

Щоб перетравлювати знання потрібно

поглинати їх з апетитом.

Анатоль Франс

Хід уроку

^ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Учитель. Відомий французький письменник XIX ст. Анатоль Франс одного разу зауважив: «Вчитись можна тільки весело... Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом». Ці слова ми візьмемо за епіграф уроку, на якому ви не просто зможете пригадати матеріал із теми «Дії зі звичайними дробами», але, я сподіваюсь, цікаво і з користю проведете цей урок.

Сьогодні ми вирушаємо в захопливу подорож математичним океаном. Для цієї подорожі нам потрібен корабель та екіпаж корабля: капітан, штурман і боцман.

А хто найбільше відповідає цій ролі, ми перевіримо, виконавши перші два завдання, зазначені на карточці завдань, яка символізує карту нашої подорожі. Кожне із запропонованих вам завдань є символічним острівцем або портом. Маршрут складний, нам можуть зустрітися підводні рифи, айсберг, мілина, нас можуть захопити в полон пірати, можемо потрапити у шторм. Сподіваюся, що ці перешкоди не зіб'ють вас зі шляху. Але ж на борту нашого корабля є ще й пасажири, тому ми повинні зберігати їхні життя до кінця подорожі. Ну що вирушаємо!

ІІ. Актуалізація опорних знань

«Пошук екіпажу корабля»



Заповніть ланцюжок







Учитель. Ви довели, що можете вирушати в подорож. Тож, як кажуть, щасливого плавання! На ваших партах відкриваються завдання, у записі яких припущено помилки. Знайдіть та виправте їх.

  • Гра «Знайди помилку»

Приклад

Позначка

Приклад

Позначка



























































































ІІІ. Застосування знань, умінь і навичок

«Підводні рифи»

Учитель. Тривога! Ми з вами приблизилися до підводних рифів! Але з таким капітаном, боцманом та штурманом нам не страшні жодні рифи.

Кожен із рифів у нашому математичному океані – це рівняння. Розв’язати правильно рівняння означає оминути риф.

Розв’яжіть рівняння.







Ви молодці! Ми оминули підводні рифи, тож пливемо далі.

«Подорож триває»

Учитель. Море спокійне, але щоб не збитися з курсу, потрібно весь час стежити за напрямком руху. Тож перевіримо, як ви вмієте обчислювати

Виконайте дії:





«У полоні в піратів»

Учитель. Поки пливли спокійним морем, ми втратили пильність. Нас захопили в полон пірати. Вони вимагають, щоб ми розв’язали задачу, інакше погрожують не випустити нас із полону.

Задача. Із двох місць назустріч один одному на моторних човнах виїхали два пірати. Швидкість першого – 21 , що складає швидкості другого. Яка відстань між містами, якщо вони зустрілися через год.

«Шторм»

Учитель. Задачу ви розв’язали правильно, тож ми вільні і можемо рухатися далі. Але радіти рано, бо море неспокійне – до нас наближається шторм. Не будемо чекати, поки шторм атакує нас. Атакуймо його першими.

По черзі розв’яжіть приклади і складіть слово з букв, що стоять на місці цифр. Яке слово дістали?



4)



5)



6)

7)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

М

І

Ю

М

О

П

Ь

Ц

Л

Д

К

Е


IV. Підсумок уроку

Учитель. Ось і закінчилася подорож. Ми повернулися додому живі та здорові. А тепер я хочу почути, що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці, а що можно змінити на краще.

  • Що ми робили на уроці?

  • Чи досягли нашої мети?



  • Домашнє завдання

За підручником(Математика 6 клас. Автори Г.П. Бевз, В.Г. Бевз) виконати завдання

№477(г) № 478(г) №537

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Уроку з математики, 6 клас iconУроків з математики (5 клас, 2 частина)
Тема уроку №4: Прямокутний паралелепіпед І куб. Обєм І площа поверхні прямокутного паралелепіпеда І куба

Уроку з математики, 6 клас iconУроку: «Повстання Спартака. Дії з раціональними числами». 6 клас
Горбачова Галина Григорівна, вчитель історії; Самошкін Олександр Павлович, вчитель математики. Середня загальноосвітня школа №6,...

Уроку з математики, 6 клас iconУроку математики
Діти, сьогодні урок у нас незвичайний. Я дізналась, що в Країні Знань проводиться набір до загону юних космонавтів І вирішила, що...

Уроку з математики, 6 клас iconУрок математики
Виховувати любов до вивчення математики. Обладнання уроку. Картки із завданнями для самостійної роботи

Уроку з математики, 6 клас iconУроку з украiнськоi лiтератури. 7-й клас. Тема уроку
Тема уроку: "Балада Т. Г. Шевченка "Тополя" народознавчий та психологiчний аспекти твору"

Уроку з математики, 6 клас iconУроку з економіки, 10 клас Тема уроку: підприємницька діяльність
Мета уроку: узагальнити знання учнів з даної теми, розвивати світогляд учнів з підприємницької діяльності на прикладах світового...

Уроку з математики, 6 клас iconУрок. Тип уроку
Міжпредметні зв’язки: агрегатні стани води, фізичні властивості води в різних агрегатних станах, теплові явища у природі (Природознавство,...

Уроку з математики, 6 клас iconМетодичні рекомендації по використанню ппз при проведенні уроку та при самостійній роботі учнів
Використання ппз „музичне мистецтво, 6 клас” при проведенні уроку музичного мистецтва 6

Уроку з математики, 6 клас iconМетодичні рекомендації по використанню ппз при проведенні уроку та при самостійній роботі учнів
Використання ппз «музичне мистецтво, 5 клас» при проведенні уроку музичного мистецтва 6

Уроку з математики, 6 клас iconКонспект уроку з Основ здоров’я (2 клас) Тема. Коли вода становить небезпеку
Особливості проведення уроку: урок розроблений з використанням інтерактивних технологій, фотосюжетів, ілюстрацій, ребуса, довідкової...

Додайте кнопку на своєму сайті:
windocs.com.ua


База даних захищена авторським правом ©windocs.com.ua 2013
звернутися до адміністрації
windocs.com.ua
Реферати
Автореферати
Методички
Документи

опубликовать
Головна сторінка