Пошук навчальних матеріалів по назві і опису в нашій базі:

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила




139.35 Kb.
НазваПлан-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила
Дата конвертації25.07.2013
Розмір139.35 Kb.
ТипПлан-конспект
Зміст
Для учнів 6 класу
Завдання уроку
Методи навчання
Тип уроку
1. Організація учнів до уроку
2. Мотивація діяльності учнів на уроці
3. Шикування учнів.
4. Стройові вправи
6. Спеціальні бігові вправи футболіста (вправи виконуються за діагоналлю спортивного залу)
7. Повільна ходьба з помахами рук.
9. Підрахунок ЧСС.
2.Основна частина. 15-20 хвилин.
2. Спортивна естафета з повторенням техніки виконання раніш вивчених елементів з футболу
3. Рухлива гра між командами «Айболитів» і «Бармолеїв» «Захисти фортецю здоров’я».
4. Всі команди миряться, беруть один одного за руки та разом говорять девіз уроку
Правила гри
3.Заключна частина. 5 хв.
2. Підбиття підсумків уроку
3. Виставлення оцінок за урок
5. Домашнє завдання.
...
Повний зміст
Донецький профільний ліцей № 135

Донецької міської ради

Донецької області

План-конспект

вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу



Розробила:

учитель фізичної культури

вищої кваліфікаційної категорії

ДПЛ № 135 Руденко О.В.



Донецьк 2011

ВСТУПНИЙ УРОК ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ

^ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

Місце проведення: спортивний зал

Дата проведення: 31.03.2011 року.

Тема: «Футбол».

Мета уроку: Довести доцільність ведення здорового способу життя, орієнтувати учнів на формування і зміцнення як індивідуального, так і суспільного здоров’я, збільшення рухової активності. Повторити навички з техніки ведення м’яча, зупинки й удару по м’ячу з місця. Розвиток в учнів спритності. Виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.

^ Завдання уроку:

1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності, повторити правила гри в футбол, історію виникнення гри у футбол.

2. Закріпити отримані учнями навички з техніки ведення м’яча, зупинки м'яча на місці підошвою, техніці виконання удару носком по м’ячу з місця.

3. Розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ та рухливої гри «Захист фортеці».

4. Формувати в учнів навички здорового способу життя.

5. Виховувати морально-вольові якості: відповідальність за своє здоров’я, дружбу, взаємодопомогу, відповідальність за свою команду за допомогою спортивної естафети, та рухливої гри «Фортеця здоров’я».

^ Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: секундомір, футбольні м'ячі, фішки, тенісні м’ячі, магнітофон.

^ Тип уроку: комплексний.



Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 12-20 хвилин

1.

^ 1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування учнів за медичними групами.

  • Перевірка правильної постави.

  • Привітання.

  • Повідомлення завдань уроку.

  • Підрахунок ЧСС.

^ 2. Мотивація діяльності учнів на уроці:

  • Діти! Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему – «Футбол». Ця спортивна гра для вас не нова, у минулому році ми вже вивчали цю тему. Також сьогодні у нас буде не простий урок – урок, який присвячений нашому здоров’ю. Тільки здорова людина може бути успішним в житті, може бути багатою, може жити повноцінним життям. Як що буде здоровий кожен з вас – буде здорова українська нація – буде здорова Україна!

  • Зараз я пропоную вас сісти на лаву та за допомогою мультимедійного обладнання повторити теоретичний матеріал.

  • ^ 3. Шикування учнів.

  • Діти! Сьогодні на уроці я пропоную вам побудувати «фортецю вашого здоров’я», яка складається з багатьох чинників : повноцінного харчування, відсутності шкідливих звичок, рухової активності і т.і.

  • Протягом всього уроку ви маєте можливість за правильне виконання того чи іншого завдання, отримувати особисті бонуси: у кожного з вас е такі бонуси, і за моїм дозволом ви будете опускати їх до скарбнички класу. А на при кінці уроку наше умовне журі, до якого входять Міністр спорту, Лікар, Тренер з футболу зроблять підрахунки, а ви за цими підрахунками отримуєте оцінки до класного журналу.

  • Тепер давайте і займемося фізичними вправами – основною, найважливішою складовою частиною здорового способу життя!

^ 4. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок.

5. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;

  • на зовнішньому, на внутрішньому боці стопи;

  • у напівприсіді, в повному присіді;

  • спортивна ходьба.

^ 6. Спеціальні бігові вправи футболіста (вправи виконуються за діагоналлю спортивного залу):




  • з високим підведенням стегна;

  • з захлестом гомілки назад;

  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.

  • приставними кроками лівим і правим боком;

  • спиною уперед;

  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

^ 7. Повільна ходьба з помахами рук.

7. Комплекс ранкової гімнастики з малим м’ячем:

1. В.п. – о.с. м’яч в лівої руці

1 – 2 – руки через сторони вверх, підтягнуться и передати м’яч в правую руку.

3 – 4 – опустити руки вниз.

2. В.п. – стойка ноги нарізно, м’яч в лівої руці

1 – нахил вправо, руки за голову, передаючи м’яч у праву руку, випрямитися, руки вниз.

3 – 4 – то же в іншу сторону, передаючи м’яч в ліву руку

3. В.п. – стойка ноги разом, руки в сторони, м’яч в правої руці

1 – глибокий присід, коліна разом, руки вниз, передати м’яч у леву руку, встати, руки в сторони.

3 – 4 – то же в іншу сторону

4. В.п. – стойка ноги нарізно, м’яч в руках внизу

Повернути тулуб вправо, ударити м’ячем об підлогу, спіймати його двома руками и вернутися у В.п. Те ж в інший бік.

5. В.п. – о.с., руки в сторони

1 – 2 - передати м’яч з руки у руку під зігнутим правим коліном.

3-4 - Те ж під лівим коліном..

6. В. п. — ноги розставити ширше, руки вверх, м’яч держать двома руками.
1-2. — нахил вперед, положити м’яч на підлогу, випрямиться, руки вверх;

3-4 - знов нахилитися, узяти м’яч и вернуться в в. п.
7. В. п. — ноги на ширині пліч, руки в сторони, м’яч в правій руці.

1-2 — нахил вправо, перекласти м’яч за спиною в ліву руку, вернутися в и. п.;

3-4 - те ж вліво.
8. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі, м’яч на підлозі між ногами

1 – стрибок ліву ногу вперед, праву назад (в лінію)

4 – стрибок праву ногу вперед, ліву назад

^ 9. Підрахунок ЧСС.


1 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв-10 сек.
3 хв.


1 хв.

1 хв.
2 хв.

2 хв.

1 хв.

4 хв.

6-8 разів

6-8 разів

8-10 разів

3-4 рази


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів


8-10 разів


8-10 разів

1хв.-10сек


Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів на хвилину


Перегляд мультимедійних презентацій

  • Презентація 1 – Правила безпеки на уроках з футболу.

  • Презентація 2 – Історія виникнення гри у футбол.

  • Презентація 3 – Правила гри в футбол


Стежити за правильною поставою учнів

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу і виконують вправи через одну, коли відпочинуть
Поточний метод, дистанція 3 кроки, звертати увагу на частоту рухів

За сигналом учителя
Перешикування з 1 в 2 шеренги на місці.

Максимально потягнутися, розправити грудну клітку – вдих, стежити за диханням

Лікті тримати точно у бік, лопатки звести при передачі м’яча з рук у руки


М’яч передавати під колінами, коліна не розводити


Поворот тулуба максимальний, темп середній Дітям, які не спіймають м’яч, дозволити підняти його з підлоги і встати на своє місце.

Амплітуда рухів максимальна, темп середній

Початок руху – вдих, закінчення - видих

Нахил тулуба нижче, м’ячем торкатися підлоги. Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені

Нахил тулуба максимальний, м’яч передавати з руки в руку за спиною.

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим. Стрибати м’яко, на шпиньках. Після стрибків перейти на ходьбу, дихання рівномірне.

150-180 уд. за хвилину.

^ 2.Основна частина. 15-20 хвилин.




1. Клас розподілити на дві команди «Айболіти» та «Бармолєї».

^ 2. Спортивна естафета з повторенням техніки виконання раніш вивчених елементів з футболу:

  • ведення м’яча зовнішньою частиною підйому;











  • ведення м’яча зовнішньою частиною підйому, зупинка м’яча підошвою біля фішки, удар по стіні носком, зупинка м’яча, назад - ведення м’яча зовнішньою частиною підйому.












  • ведення м’яча між фішками внутрішньою частиною підйому вперед, зупинити м’яч біля фішки, назад - гладкий біг, наступний гравець: вперед – гладкий біг, назад – ведення м’яча між фішками.












  • зустрічна естафета: передача внутрішньою частиною стопи – зупинка м’яча, гравець, який виконав передачу – біжить у іншу команду і становиться останнім, гравець, який отримав м’яч виконує зупинку та передачу м’яча і те ж біжить у іншу команду.



^ 3. Рухлива гра між командами «Айболитів» і «Бармолеїв» «Захисти фортецю здоров’я».

Необхідно пасувати м’яч один одному, відбиваючі м’яч ногою. Якщо «Бармалеї» зруйнували фортецю, то команди змінюються місяцями.

^ 4. Всі команди миряться, беруть один одного за руки та разом говорять девіз уроку:

«Спорт – краса, здоров’я – сила,

Фізкультура таж нам мила.

Геть від нас «хвороби віку»,

Жити хочемо без ліку!»

5. Команди повертаються, займають свої місця на лавах біль мультимедійного екрану.

6. Перегляд відеозапису, зробленого на уроці та обговорення правильного чи неправильного виконання футбольних вправ учнями. Самоаналіз учнями техніки виконання футбольних вправ.

7. Теоретичні запитання задає Міністр спорту.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

6-8 хв.


Змагальний метод


Обведення фішок біля стіни, повільний темп

Команда, яка перемогла у естафети збирає цеглинки і будує «Фортецю свого здоров’я».
Як що перемогли «Айболити» - будують фортецю, у разі перемоги «Бармолеїв» - фортецю руйнує ця команда, заповнюючи її цеглинками зі шкідливими звичками.
Удар по м’ячу виконувати рівно, не заважати іншої команді
За перемогу у одній естафеті команду надається можливість взяти не більш 6 цеглин.
Діти повинні побачити, яка фортеця буде міцню.
Удар по м’яв виконувати точно, не заважати іншої команді
Учитель: Ну що, «Помічники Айболіта», ви раділи, коли фортеця була міцною, а як же важко її було відновлювати?

    • А ви, «Бармолеї», чи не шкода вам було руйнувати фортецю здоров’я? Фортеця ледь вистояла, людина ледь не захворіла? Діти, ви бажаєте жити з таким здоров’ям? Давайте проженемо цих хворих «Бпрмолеїв»!

    • А може пробачимо їх? Як що вони пообіцяють нам дотримуватися правил здорового способу життя

^ Правила гри: У центрі кола знаходиться умовна фортеця з кеглів чи кубиків. «Айболіти» знаходяться у колі, їхнє завдання захищати фортецю, «Бармолеї» розташовані за межами кола, їхнє завдання – руйнувати фортецю.
Теоретичні запитання задають Міністр спорту, які заздалегідь підготував запитання та відповіді з підручника «Основи здоров’я».
Помічник учителя, який знімав відеокамерою виконання учнями футбольних вправ, підключає відеокамеру до мультимедійного обладнання та дає можливість учням побачити себе на крані.

^ 3.Заключна частина. 5 хв.




1. Спокійна ходьба з помахами рук.

1. Шикування в коло.

  • Під спокійну музику сидячі на лавах діти виконують дихальні гімнастику для профілактики грипу:

  • Вправа № 1. Підняти руки через сторони вгору і прогнутися. М’язи розслабити. Зробити енергійний видих так, щоб якомога більш звільнити легені від повітря.

  • Вправа № 2. Черевне дихання. Вдих - видих. У диханні переважно бере участь живіт, а грудна клітина залишається нерухомою.

  • Вправа № 3. Грудне дихання. Вдих - видих У диханні бере участь тільки грудна клітина, а живіт і ключиці залишаються майже нерухомими.

  • Вправа № 4. Повне дихання. Під час вдиху розширюється і грудна клітина і живіт.

  • Вправа № 5. Вдихнути якомога більше повітря. Затримати вдих, та видихати треба тричі випускаючи повітря.

^ 2. Підбиття підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми повторили з вами які є складові здорового способу життя, побудували фортецю свого здоров’я, повторили правила гри у футбол, історію виникнення цієї цікавої гри.

Також закріпили свої уміння з техніці виконання ведення м’яча, зупинки м'яча підошвою, навчилися виконувати удар середньої частиною підйому.

^ 3. Виставлення оцінок за урок:

Всі діти добре старалися, але протягом уроку ви отримували особисті бонуси за правильне виконання завдання. Тому зараз я хочу надати слово нашому журі (Міністру спорту, Лікарю та Тренеру з футболу).

^ 5. Домашнє завдання. Перегляд Презентації Домашнє завдання

6. Відхід із спортивного залу.

30 сек.

30 сек.

1,5 хв.
6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів
3-4 разів

1 хв.


1 хв.

30 сек.
30 сек.

Тривалість вдиху 5-7 сек.


Для контролю рука лежить на животі.

Для контролю рука лежить на грудях.

Для контролю одна рука лежить на животі, а друга – на грудях

Ритмічні вдихи та видихи протягом 30 секунд

Учні, які набрали найбільшу кількість бонусів - отримують 12-10 балів, меншу – 9-7 балів.
Д\з: Повторити основні складові здорового способу життя, скласти, користуючись сайтом в мережі Інтернет, кросворди, головоломки за темою футбол або здоровий спосіб життя.


^ Слайди презентації «Безпека життєдіяльності учнів під час уроків фізкультури з футболу»




Слайди презентації «Історія виникнення та розвитку гри в Футбол»



Слайди презентації «Правила гри в футбол»




Слайди презентації «Техніка виконання вправ»

^ Слайди презентації «Домашнє завдання»



Теоретичні запитання до учнів

Міністру спорту




Запитання

Правильна відповідь

1.

Назвіть складові частини здорового способу життя

Повноцінне харчування, рухова активність, відсутність шкідливих звичок, дотримування режиму дня, позитивні емоції, особиста гігієна


2.

Назвіть шкідливі звички

Паління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків, токсичних речовин.


3.

Чи правильно, що куріння спричиняє звикання?

Так


4.

Назвіть принаймні 3 причини, через які ти не будеш палити?

Поганий запах, друзі, що не курять, батьки, які те ж не курять


5.

Що у людині є найдорожчого в світі?

Здоров’я.


6.

Від чого залежить здоров’я підлітка?

Від способу життя людини.


7.

Від чого залежить здоров’я українського народу?

Від індивідуального здоров’я кожної людини.


Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconПлан-конспект уроку для учнів 8 класу за темою
Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь І навичок з використанням інтерактивних методів навчання

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconПлан-конспект уроку для учнів 8 класу за темою "Mass Media in Ukraine"
Змі, розвивати навички усного мовлення,, розширити лексичний запас учнів з теми, тренувати учнів у читанні з метою розуміння основного...

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconКонспект уроку з біології людини для учнів 9 класу, розділ "Формування поведінки І психіки людини"
Урок побудовано відповідно вимог до сучасного уроку: використовуются іт технології під час підготовки та проведення уроку, як вчителем...

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconРозробка уроку для 6-го класу з інтегрованого курсу «Всесвітньої історія. Історія України»
Мета: ознайомити учнів зі змістом поняття «культура», дати уявлення про основні галузі культури; розглянути їх розвиток у Давньому...

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconПлан-конспект уроку з української літератури для 6 класу Розроблено
Мета: викликати інтерес до самостійного читання художніх творів; розкрити особливості

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconКонспект-розробка інтегрованого уроку фізичної культури за темою: «Гімнастика. Рухливі ігри»
Мета: Повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс розвивальних вправ з гімнастичною палицею

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconПлан-конспект уроку вчителя англійської мови Кулієвої Е. О
Обладнання: дошка, ноутбук, малюнки “Great Britain”, но 1, но 2, но 3 (роздатковий матеріал)

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconКонспект першого уроку класного керівника 6-в класу
Мета: розширити знання учнів про рідний край, його історію та видатних людей, зміцнювати патріотичні почуття, спрямовувати духовний...

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconПлан-конспект уроку з технологій для 10 класу Тема уроку. Маркетингові дослідження проекту
Мета: засвоєння знань про сутність та методи маркетингового дослідження; про джерела маркетингової інформації; формування вмінь...

План-конспект вступного уроку фізичної культури з використанням мультимедійного обладнання для учнів 6 класу Розробила iconКонспект відкритого уроку з читання. 4 клас Тема
Обладнання: портрет Л. Українки, картки для індивідуальної роботи, малюнковий план казки, зображення птахів – героїв казки

Додайте кнопку на своєму сайті:
windocs.com.ua


База даних захищена авторським правом ©windocs.com.ua 2013
звернутися до адміністрації
windocs.com.ua
Реферати
Автореферати
Методички
Документи

опубликовать
Головна сторінка