Пошук навчальних матеріалів по назві і опису в нашій базі:

Урок математики в 4 класі




69.98 Kb.
НазваУрок математики в 4 класі
Дата конвертації12.09.2013
Розмір69.98 Kb.
ТипУрок
Зміст
Тип уроку
2. Фронтальне опитування
3. Усний рахунок
4.Каліграфічна хвилинка
Хвилинка - цікавинка
У. Вивчення нового матеріалу
Математичний диктант
КРУГЛІ ЧИСЛА. ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

Урок математики в 4 класі


Підготувала

Вчитель вищої категорії

ЗШ І-ІІІст.№2

Чуванько Т.В.

Тема : Круглі числа. Задачі з буквеними даними.

Мета : - ознайомити учнів з круглими числами; узагальнити прийоми розв’язування

задач ; закріплювати вміння знаходити периметр прямокутних ділянок за

ланом;

  • розвивати пам'ять, увагу, обчислювальні навички, логічне мислення, зв’язне

мовлення;

  • виховувати навички самоконтролю, доброзичливість, інтерес до предмета.

Обладнання : девіз уроку, макет корабля, зробленого у вигляді пазлів, фланелеграф,

таблиця для усного рахунку та задачі.

^ Тип уроку : комбінований

Вид уроку: урок з елементами ігор

План уроку :

І. Організація класу

1. Девіз уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІУ. Перевірка і корекція засвоєних раніше знань

  1. Індивідуальне опитування

  2. Фронтальне опитування

  3. Усний рахунок

  4. Каліграфічна хвилинка

  5. Хвилинка- цікавинка

У. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителем

2. Робота з підручником

- приклади з коментуванням

- задача з буквеними даними

3. Фізкультхвилинка

УІ. Узагальнення і систематизація учнями знань

  1. Хвилинка швидкого обчислення

  2. Ігрова лічба « Морський бій»

  3. Робота над задачею

  4. Розв’язування рівняння

УІІ. Релаксація

1. Підсумок уроку

2. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Організація класу

Девіз уроку: В країні знань цікаво тільки тим,

Хто вміє труднощі долати

Й багато сил до всього докладати.

ІІ.. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні наш урок незвичайний. Ми спочатку зберемо будівельний матеріал для пароплава, потім його ще й побудуємо. На ньому ми будемо подорожувати по країні знань.

Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати і гідно пройти всі етапи уроку.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

На уроці ми дізнаємося про круглі числа, вчитимемося розв’язувати задачі з буквеними даними, складні рівняння і складні задачі.

ІУ. Перевірка і корекція засвоєних раніше знань

  1. Індивідуальне опитування

Учень обчислює біля дошки приклади на порядок дій( усне і письмове обчислення)

120 х 2 + 509 = ( 10000 – 9335 ) + 36798 = Оцінка.

Ти добре справився з завданням і тому придбав перший пазл для пароплава.

^ 2. Фронтальне опитування

Вчитель перевіряє з іншими учнями домашнє завдання.

№ 363- Зачитати результати обчислення виразів з іменованими числами.

Перетворення одиниць вимірювання довжини і маси.( на картках ) Оцінка.

З д / з справились. Отримали ще один пазл для пароплава.

^ 3. Усний рахунок

Гра « Хто швидше допливе до берега»

81 : 9 х 3 – 11 : 4 х 9 : 6 х 9 + 6 х 100 = ( 6000)

64 : 8 х 5 : 2 + 12 : 4 х 6 -16 : 8 х 10 = (40 )

Ви щвидко допливли до берега і принесли ще один пазл для нашого корабля.

^ 4.Каліграфічна хвилинка

2435, 2207 Характеристика числа : прочитати число у вигляді суми розрядних доданків, що означає число 0, скільки всього сотень, десятків у числах.

^ Хвилинка - цікавинка : Мабуть цікаво вам буде знати, що означають ці числа ?

2435- це кількість пасажирів, яких вміщував найбільший корабель « Олімпік »

2207- пасажири « Титаника».

^ У. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителем - таблиця круглих чисел

2. Робота з підручником

№ 365 – з коментуванням

№ 366 - Задача з буквеними даними. Схема до задачі.

Скласти вираз.

Молодці ! Добре попрацювали, весь будівельний матеріал для корабля зібрали. ( Ще один пазл. )

3. Фізкультхвилинка

УІ. Узагальнення і систематизація знань учнів

З яких геометричних фігур ми будемо будувати наш корабель ?

Щоб його побудувати, нам треба пройти останні етапи уроку.

  1. Хвилинка швидкого обчислення

Покажемо, наскільки вправно і швидко ми вміємо рахувати.

Пропоную хвилинку швидкого обчислення

№ 367—приклади ( біля дошки з коментуванням )

340055 424888

48380 285099

291675 139789


  1. Якою дією зробити перевірку прикладу ? 2. Як знайти невідоме зменшуване ?

Оцінки.
Приклади ви розв’язали, значить першу частину корабля побудували.

  1. Усна ігрова лічба

- Я знаю, що діти люблять гратися. Ми проведемо гру, але математичну. Її назва «Морський бій» - ^ Математичний диктант






А

В

С

Д

Е

1

54

16

8

4

43

2

42

3

100

81

2

3

20

49

72

12

36

4

9

18

27

10

32

5

63

92

5

48

76


1А- збільшити в 5 разів ( 270 )

5Е- збільшити у 100 разів ( 7600 )

2Д- збільшити у 1000 разів ( 81000 )

2С- зменшити в 2 рази ( 50 )

3В- знайти 1/7 частину ( 7 )

4С- знайти третину числа ( 9 )

-- Назвіть серед записаних чисел круглі.

Молодці! Ось і другу частину корабля побудували.

  1. Робота над задачею № 369

Читаємо задачу

Аналіз задачі

  1. Про що йде мова в задачі ?

  2. Скільки днів фабрика виробляла тканину?

  3. Що відомо про І і ІІ день ?

  4. Що можна знайти на підставі цих даних ?( Скільки виробила фабрика тканини за 2 дні )

  5. Якою дією ? ( + ) Який це вид задачі ? ( На знаходження суми )

  6. Знаючи, скільки виробили за 2 дні, що можна дізнатися тепер ? ( скільки за

ІІІ день )

  1. Якою дією ? ( - ) Чому ? ( на - менше )

  2. Який це вид задачі ? ( на зменшення на кілька одиниць )

  3. Тепер нам відомо, скільки. виробили І, ІІ і ІІІ дня ?Про що можна дізнатися за цими даними ? (Скільки виробили за 3 дні )

  4. Якою дією ? ( + )

-В результаті цієї дії ми дізналися, скільки виробили тканини за 3 дні.

-Отже, відповідь на запитання задачі знайдено.

Запишемо слово задача та розв’яжемо її з питаннями за складеною вже умовою

Розв’язання

1 ) Скільки м виробили за 2 дні ?

13.750 + 13750= 27500 (м) - Якою дією можна замінити додавання однакових доданків ? ( множенням )

2) Скільки м виробили за 3 день ?

27500- 11800= 15700 (м)

3) Скільки м виробили за 3 дні ?

27.500+ 15700= 43200 (м)
Відповідь: 43200 м виробили за 3 дні.

--Ось і задачу розв’язали, а значить і третю частину корабля побудували.

4. Розв’язування рівняння

Мозковий штурм

Розв’яжемо рівняння.

Щоб рівняння правильно розв’язати, правила для них потрібно знати.

  • Як називаються числа при додаванні ?

  • Як називаються числа при відніманні ?

  • Як знайти невідомий доданок ?

  • Як знайти невідоме зменшуване ?

  • Як знайти невідомий множник?

  • Записали слово - рівняння

18 + Х * 10 = 68

Х = 5

Діти !Рівняння ви розв’язали - четверту частину корабля побудували.

Звучить фонограма « На морі»

ІІІ. Релаксація

- Настав час відкрити для себе одну із таємниць мудрості.

Є просто дім, а є ще дім науки,

В якому мудрість й сила розуму живе.

І хто пізнає насолоду знань

Той звідти вже ніколи не піде.

Знання—це мудрість,

Мудрість—то є вічність.

1.Давайте підведемо підсумок

Чи важко було під час підготовки до подорожі ?

Зроблене діло здається найлегшим

- Які числа називаються круглими ?

- Як знайти периметр прямокутника ?

2. Домашнє завдання

№ 371-- Зверніть увагу на порядок дій та на дії з іменованими числами.

На цьому наш урок закінчено.




Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Урок математики в 4 класі iconУрок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею»
Урок математики у 3 класі на тему : «Ділення з остачею», вчителя початкових класів Новожиттівського навчально – виховного комплексу...

Урок математики в 4 класі iconУрок математики в 5 класі
Автор: Деяк Т. Ю., вчитель математики Хустського навчально-виховного комплексу №1 Закарпатської обл

Урок математики в 4 класі iconУрок математики в 5 класі
Мета: систематизувати й поглибити знання учнів шляхом розв’язування текстових задач, що потребують використання залежностей між величинами;...

Урок математики в 4 класі iconУрок математики у 1 класі «Подорож Капітошки»
Тема. Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10

Урок математики в 4 класі iconУрок подорож з математики в 1 класі
Тема. Вправи на засвоєння таблиць додавання та віднімання в межах 10. Узагальнення та систематизація знань учнів

Урок математики в 4 класі iconМатематичне свято у 3 класі Виховний захід на предметний тиждень з математики в 3 класі Вчитель : Грабаня І. М
Мета. Підвищувати рівень математичного розвитку, розширяти світогляд дітей, розвивати інтерес до занять математикою, поглибити уявлення...

Урок математики в 4 класі iconУрок – квк математики в 5 класі Тема: «Додавання, віднімання, множення та ділення десяткових дробів». Мета
Команди дають відповіді на питання, відповідає та команда, яка першою підняла руку. За кожну правильну відповідь – 1 бал

Урок математики в 4 класі iconУрок з української мови та читання у 2 класі
Зінтегровано зміст предметів, види діяльності: самостійна пошукова діяльність дітей з народознавства, читання, драматизація, елементи...

Урок математики в 4 класі iconУрок математики в 2 класі
ПК; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати почуття відповідальності, вміння...

Урок математики в 4 класі iconУрок математики у 2 класі на тему: «складання таблиці множення числа приклади й задачі на дії різного ступеня»
За допомогою диска з мультимедійним уроком учні складають таблицю мно­ження числа Записують її у зошити

Додайте кнопку на своєму сайті:
windocs.com.ua


База даних захищена авторським правом ©windocs.com.ua 2013
звернутися до адміністрації
windocs.com.ua
Реферати
Автореферати
Методички
Документи

опубликовать
Головна сторінка